Svar på kommentar!

Anonym skriver:

inte för att vara taskig, men du ser väldigt lång ut för din ponny?..  inte tänkt på att köpa ny och försöka sälja henne?.. :/

 

Svar: Nejdå jag tar inte illa upp alls! Tyvärr har jag ju väldigt långa ben på henne men eftersom jag inte väger så mycket så är det inga problem. Men benen är långa det håller jag med om och därför ska vi tyvärr sälja min super star i år. Vi ska snart börja jobba på den saken.. :(

 
Visade både kommentaren och svaret i ett inlägg då det säkert är många som undrar när det är dags att sälja, Bra kommentar!

Kommentarer
Anonym skriver

tack för svaret och bra att du inte tog illa upp!

Skrivet: 2013-07-18 // 11:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0