Världens lyckigaste tjej!!!

När jag fick höra att det kommit med posten sprang jag genom byn för att hämta ut paketet och ännu snabbare sprang jag hem för jag kunde inte vänta en sekund till utan jag ville bara slita upp paketet och titta på det, jag sprang genom byn som en liten flicka!!
Fy vad jag har väntat och kämpat för att få tag på det, jag är helt upprymd och kan inte bärga mig, jag hoppar runt som en jag vet inte vad...
 
Nu är i alla fall mig älskling här, välkommen hem mitt nya objektiv!! ♥
 
 

Kommentarer
Anna skriver

Samma som jag har,ett mycket bra objektiv:)

Svar: vad bra, känns skönt att veta! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-16 // 16:33:20
Blogg/Hemsida: http://annashastliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0