ÅNGEST

Usch, har skuldkänslor. Jag har inte varit ute i stallet på 3 dagar och ska inte ut dit idag heller. Jag mår jättedåligt när man måste sitta hemma och plugga när man vet att sin häst egentligen mår bättre av att röra på sig, och eftersom jag älskar att rida mår även jag bättre av att få komma ut dit.
Jag ska troligtvis inte ut där imorgon mer än att snabbt mocka eftersom vi ska iväg till ett par släktingar och äta middag, så då har jag inte ridit på 5 dagar. Fy, får en klump i magen!
Jag vet att jag inte kan göra något åt det men har lovat mig själv att jag ska ägna mycket tid till henne på påsklovet! Det förtjänar hon.
Nej nu måste jag plugga, hörs!
 
Kan någon utav er få skuldkänslor när ni inte varit i stallet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0