Bloggar jag klickar in på

 
 
Det var längesedan jag tipsade om bloggar känner jag så tänkte skriva upp dom bloggar jag läser och skriva varför jag läser dom!
 
Kenzas.se - Kenza är en av dom tjejer som ger mig inspiration till olika saker här i livet. Jag läser inte det Kenza skriver men jag kollar alltid väldigt nogrannt på bilderna. Hon är så otroligt vacker och det går inte en dag utan att jag går in och kollar på nya bilder på tex. Today´s Outfit som hon lägger upp i stort sätt varje dag.
 
Angelicablick.se - Angelica är den tjej som verkligen ger mig mest inspiration! Hon är så galet snygg och blir helt otroligt bra på bilder! Det är samma sak här, läser inte hennes inlägg men kollar nogrannt på hennes bilder. Även Angelica gör helt amazing outfits precis som Kenza.
 
Zarish.blogg.se - Zara Larssons blogg läser jag för att jag vill se hur det går för henne. Jag gillar alla hennes låtar och tycker att hon verkar vara en väldigt pigg och "sprallig" tjej som vågar bjuda på sig själv!
 
Kissies.se - ja varför? Det kan man fråga sig. Kan tycka att det är roligt att läsa hennes inlägg där hon provocerar och kolla på hennes bilder såklart.
 
Juliawesen.se - Julia är min bästavän och vi är tajta som få! Vi har så otroligt roligt ihop och Julia är en av dom som betyder mest för mig. Julias blogg läser jag för att hon är min bästavän och för att jag vill se bilder på hennes fina ponnys!
 
Liinadolk.blogg.se - Lina och hennes fina häst OJOJ är en tävlingskonkurrent för mig och såklart vill jag ju läsa hur det går för dom!
 
Dressyrmupparna.se - Läser deras inlägg om dom har intressanta rubriker annars kollar jag bara på bilder!
 
Ponnysanning.com - Det är ingen blogg som jag bara måste gå in och titta på, men kikar in på den ibland. Mest när jag känner att jag vill läsa lite annat, eftersom det är en nyhetsblogg inom ridsport!
 
 Denna gången har jag skrivit bloggarna i den ordning jag går in och tittar på dom! Hoppas ni fick några tips!

Kommentarer
Julia Wesén skriver

Älskar dig<3

Svar: älskar dig med <3
Frida Fransson

Skrivet: 2013-03-09 // 19:09:19
Blogg/Hemsida: http://juliawesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0