Dagens start!

ja.. hur börjar man?
På framridningen var hon jättefin som vanligt och faktiskt var hon fin inne på banan också fram till en galoppökning längs långsidan då hon plötsligt blev rädd och spänd för staketet och ville inte vara ute på spåret, efter det fick jag en TOTAL "BLACK OUT". Egentligen kan jag inte riktigt sätta fingret på vad som hände, men programet bara försvann totalt ifrån mitt huvud, jag har aldrig varit med om något liknande! Jag hade inte en enda aning om vad jag skulle göra och jag hade inte en enda aning om vart jag skulle rida, det var så fruktansvärt! Det var inte så att jag red fel en gång utan jag kunde fortfarande inte komma ihåg programet och red fel 3 gånger, alltså blev jag utesluten.. Men jag fick rida klart!
Det konstiga var att när jag väl blivit utesluten så kom jag ihåg programet igen. Är det inte konstigt?!
Först tyckte jag att det var så otroligt pinsamt och jag visste inte vart jag skulle kolla eller ta vägen och jag bröt ihop totalt! Det var inte så att jag var sur sen efter utan när jag gråtit klart så var jag hur pigg och glad som helst! För jag var chockad över det som hände och att jag verkligen inte kommer ihåg något av programet. Men jag kan säga att jag är nöjd! Väldigt nöjd! Trots att jag blev utesluten så är jag väldigt nöjd!
Jag red för en gångs skull så som på framridningen inne på banan och jag satt inte och klämde med benen så att Pee Wee blir sur hela tiden, utan jag red bra och Pee Wee var fin! Så jag kan inte säga annat än att jag är nöjd med dagen! Också lite konstigt va? ;)
Förutom att alla rörelser gick åt skogen mitt i min totala black out så fick jag 6or och 7or på allt, och det var vår debut i detta programet och det dessutom nationellt!
 
Nej, måste säga att jag är nöjd och ser verkligen fram emot imorgon, för det kan bara bli bättre! Right?
Pappa tog tyvärr bara bilder när jag trava och galoppera fram i lång och låg form, han lova att han skulle fota mer imorgon! ;)

Kommentarer
Carolina - Beridare på Stall Assla skriver

Härligt ändå!

Just nu har vi en tävling uppe om ett Amigo Mio fleecetäcke! Vore kul om du vore med, reglerna är enkla!
http://asslatjejerna.blogg.se/2013/march/var-tavling.html#comment

Skrivet: 2013-04-01 // 19:14:31
Blogg/Hemsida: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0