Det ofattbara

Många undrar säkert vad som har hänt och vad det handlar om. Ni minns att jag för någon dag sedan berättade om min hund som är jättesjukt och har en dålig lever? Vi skulle ju testa det här fodret och se om han ville äta men det gör han inte.. Och han ska inte lida!
Jag börjar gråta nu igen bara av att tänka och skriva om det! Jag har så otroligt svårt för att tänka mig familjen Fransson utan vår älskade hund.. Han är en del av oss, en familjemedlem!
Han har varit med sedan jag var 6 år gammal och detta som händer nu är ofattbart för mig.
Han är verkligen världens finaste och mest góa hund som finns! Vi älskar dig, och glöm aldrig det!
 
Det har varit mycket tårar p.g.a detta den senaste tiden och det känns som om att jag inte har någon ork kvar i kroppen.. Idag ska jag bara ta det lugnt och senare på eftermiddagen blir det träning för Helena.
Imorgon blir jag nog hemma ifrån skolan, jag ska på förmiddagen fixa i stallet och ta en lång runda på Pee Wee i skogen och efter det ska jag bara gosa med vår hund den sista tiden.. ♥
 
Jag kan inte lova er uppdatering imorgon då det är en jobbig dag för mig
Jag älskar dig finaste du!!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0