Fundering..

hm, jag funderar på att ändra om helt i min blogg.. Att skriva om båda mina liv precis som Nellie Berntsson.
Fick en fråga här på bloggen om min kavaj på en bild jag la upp på facebook och tänkte att man kanske saknar att läsa lite om mitt liv utanför ridsporten! hm, får fundera vidare på den..
 
Jag hatar när man ber om ursäkt för att man inte har bloggat o.s.v  men det måste jag göra idag! Igår hann jag inte med bloggen då jag om mamma fotade en hel del och sen hade jag träning för Helena med Pee Wee, härligt att jag hinner med båda!
Nu har jag massor av bilder att välja mellan och kan klura ihop en design, så spännande!

Kommentarer
Cathie skriver

Jag tycker absolut att man kan skriva lite av varje, men jag tycker det är jättetråkigt när det inte blir nå "hästinlägg" alls.. Jag tycker det är roligast :)

Svar: sv: håller med! tack för din åsikt! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-03-04 // 16:45:46
Blogg/Hemsida: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0