Gårdagens tävling!

Kan inte påstå att jag är jätte nöjd över gårdagens ritt. Det går verkligen super på framridningen och sen när jag kommer in på banan blir jag stel som en pinne och gör fullt av småmissar!
Igår fattade Pee Wee fel galopp i det ena enkla bytet och det har aldrig NÅGONSIN hänt förut! Ändå så kände jag mig inte särskillt nervös men dock inte särkillt taggad heller.
Detta är en liten "tröskel" jag måste komma över inne på banan, det är bara att ut och tävla hela tiden som gäller!
Kan inte påstå att resultatet var hemskt, men jag var inte nöjd med känslan jag fick och för mig är det den viktigaste! Fick i alla fall 62 %
Nya tag idag och jag är faktiskt taggad för att tävla! ;) Nu kör vi!
 
Måste tacka alla fina männsikor i min omgivning också! Min tränare först och främst som verkligen ställer upp och finns där, stort tack! Sen min fina mamma och pappa som hela tiden hjälper mig, stort tack! Och sist men inte minst alla fina vänner som finns för mig! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig att ni tittar, kommer fram och peppar mig och pratar och skriver urgulliga sms, stort tack för det! Ni betyder massor ♥
Min fina!
En sak som var riktigt roligt var att vi fick i kommentar att Pee Wee hade en fin galopp och vi fick även en 8a på ena galoppökningen vilket inte händer så ofta då den är lite knepig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0