Godmorgon!

Idag ska jag gå till skolan för första gången denna veckan! Gårdagen var hemsk och riktigt tuff för oss alla.. Men det är underbart att se alla fina människor som faktiskt bryr sig och skriver ett litet meddelande bara för att visa att dom finns där för en, det är en underbar känsla och jag är otroligt tacksam för det!
Det är väldigt tomt och tyst i huset men vår underbara hund har det säkert toppen med alla sina vänner uppe bland molnen ♥
 
Idag slutar vi lite tidigare och jag hade tänkt att jag skulle till ridhuset och rida ett dressyrpass men sen kom jag att tänka på att vi har prov imorgon som jag inte börjat plugga till så hon får nog vila idag.
Under dagen kommer lite bilder ifrån hagen igår på min ponny, hon ville helst inte vara med på bild men tror att jag fick något jag kan visa i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0