Happy birthday the blog!

Idag fyller bloggen 1 år! Happy birthday!
Detta året har gått otroligt fort och jag hoppas det blir många fler år tillsammans med denna blogg och alla fina bloggläsare, förr bytade jag blogg konstant hela tiden! Jag kan inte förstå hur jag har kunnat göra så hela tiden, men när jag öppnade denna bloggen började jag med att skriva
 
"Nu har jag landat här på en egen blogg. Har hoppat runt på väldigt många bloggar, men nu fasen stannar jag här i ialla fall 1 år! Har sagt det på varje blogg.. Men nu menar jag det!"
Och här stannar jag!
 
Då är det sagt, och då säger jag nu 2013 att jag stannar här ett år till, länge leva bloggen!
 

Kommentarer
Cathie skriver

Hihi grattis till ettårsdagen :P

Svar: thanks! ;)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-03-05 // 10:37:08
Blogg/Hemsida: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0