Längtar!

Kom och tänka på lite saker som jag ser fram emot som kommer hända inom ett halvår. Det känns så skönt att se att allt blivit tvåsiffrigt nu för jag längtar massor! För mig är det viktigt att man har saker att se fram emot, saker man kämpar för, det kan vara små saker som betyder mycket för en!
haha en rolig bild på mig och två av mina vänner! Som ni ser är det 80 dagar kvar tills vi nior åker till backen för att hitta på något roligt tillsammans! Ska bli super roligt verkligen!
Jag fyller 16 år! Känner mig redan som 16 haha
En av dom saker jag längtar mest till! Jag och Julia ska åka till Hong Kong och hälsa på hennes pappa och hans familj och där stannar vi i 2 veckor ungefär. Kommer bli så otroligt roligt och helt underbart! :D
SOMMARLOV! Vem längtar inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0