Mål för idag

Idag har jag en sen start vilket är superhärligt! Nu på morgonen ska vi fira mammsen som fyller år, stort grattis världens bästa mamma! ♥  Och sen bär det av till stallet för att fixa all mockning och skötsel innan tävlingen så vi slipper det efter, för då ska vi fira mamma ännu mer och då får vi lite gäster.
Idag ska jag starta LA: P1 och tänkte skriva lite mål för dagen.
Idag satsar vi på ungefär på 65 % minst, och även på vinst. Vi är bara tre stycken så då blir det bara en vinnare och jag ska rida som bara den så att förhoppningsvis jag och Pee Wee blir vinnarna! ;)
haha nej, men vi ska göra så bra ifrån oss som det bara går, man kan inte göra mer än sitt bästa, eller hur?
 

Kommentarer
Mamma skriver

Kör så det ryker... Man kan bara göra sitt bästa;)) Lycka till. <3

Skrivet: 2013-03-17 // 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0