Mina schabrak

Fick önskan om att visa bilder på mina schabrak så förra helgen så tog jag mig tiden att fota mina schabrak jag använder till vardags och träningar, mina tävligs schabrak för komma i ett enskillt inlägg.
 
Någon som märker att jag älskar HV Polo? ;)
Mitt mest använda schabrak! Superbra passform och ligger på samma plats under hela ridpasset. Detta schabraket använder jag mest av alla schabraken i vardagen. Riktigt bra kvalité och supersnyggt, alltså en stor favorit! HV Polo
Ett av mina snyggaste schabrak! HV Polo
Även detta är ett av mina snyggaste! HV Polo
Riktigt läcker färg! Schockemöhle
HV Polo
Ett schabrak jag hittade när vi var på Falserbo Horse Show. Global
Är egentligen inte så förtjust i hansbo schabrak. Köper man ponny är dom så otroligt små i storleken och köper man full är dom så otroligt stora! Där är inte någon speciellt bra passform heller.
Men tyckte att detta var så snyggt till gula lindor så det följde med hem! Hansbo
Har aldrig använt detta schabrak. Jag tycker att det är jättefint men det är väldigt stort så det väntar jag med till nästa häst. Haglunds
Detta är ett ullared schabrak. Inte så nöjd med detta eftersom det har en så otroligt dålig passform.. Används, om det har tur, när jag rider ut.
 
Har fler nere i källaren som jag tycker är urtvättade och inte så "roliga" längre som jag inte använder, så känns inte så lönt att fota och visa dom. Har även ett jättefint hansbo schabrak som jag fick av min kompis Julia, men det är i storlek ponny och det går bara inte att använda.. Vilket är jättetråkigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0