Photoshoot!

Gud vilket underbart väder det är! Bara av att se solen blir jag helt varm innombords!
 
Jag vaknade kl 7 idag i värsta paniken om att jag skulle bli sen till skolan och inser senare att det är lördag..haha
Idag blir det nog photoshoot när det är så fint väder, jag ska göra allt för att hinna med att både ta bilder på mig själv OCH på mig och Pee Wee tillsammans! Får se hur det blir..
För övrigt blev mina andra planer för dagen inställda idag, men varför och vad det var kommer upp i ett inlägg senare i eftermiddag/kväll.
Inte så roligt inlägg kanske men kände att ni måste veta var jag kommer hålla hus eftersom det inte kommer bli så mycket inlägg nu när dagen blev full i alla fall!
Nej, nu ska jag sätta igång. Vi hörs sen alla underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0