Planer för mitt påsklov!

Äntligen lov! Igår hann jag inte att skriva något för hela familjen skulle iväg och äta middag hos några släktingar.
 
Tänkte att jag skulle skriva lite om vad jag kommer göra på mitt lov, då jag inte kommer blir helt ledigt detta lovet heller haha, men ni vet att jag älskar att ha saker att göra! ;)
 
  • Lördag - Idag ska jag träffa saknade ida i ridhuset med hästarna och så ska vi rida där tillsammans. När det är klart ska jag hem och plugga så att jag har det gjort sen under resten av lovet!

 

  • Söndag - Antagligen kommer jag ha lite mer uppgifter av skolan kvar så det ska jag helt få bort på söndag! Idag ska jag även träna för Helena.
 
  • Måndag - Pee Wee får vila för förhoppningsvis ska jag och mamma till Emporia för mamma har aldrig varit där.

 

  • Tisdag - Ska rida Pee Wee på förmiddagen och sen ska jag åka in till lund och ta en fika med Hanna! Som också är otroligt saknad!

 

  • Onsdag - Rida på förmiddagen och sen mot eftermiddagen/kvällen kommer julia och då ska vi iväg till make up store för lite fix och mys där, ska bli riktigt roligt! Efter det hade vi tänkt käka sushi, alltså en riktig girlsnight :)

 

  • Torsdag - Rida och förbereda inför tävling.
  • Fredag - Tävla!
  • Lördag - Tävla!
  • Söndag -Tävla!
 
  • Måndag - Bara ta det lugnt och va hemma och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0