Roligt att ni uppskattar det!

Igår när jag kollade instragram såg jag att en liten page om mode som hade taggat mig i en bild, jag skyndade mig in för att se vad det handlade om eftersom jag inte hade en enda aning!
Såg sedan att det var massor av fina kläder och fräcka skor och ja helt enkelt en awesome fashionpage på instragram där jag hittade lite av kenzas outfits, mitt i allt kom en bild på min outfit som jag bara lagt ut på bloggen och på facebook. Tänk att jag blir länkad på samma fashion sida som kenza!
Det känns häftigt att få insperera andra människor inom mode och att man får bekräftelse på det nu också!
Dethär var verkligen roligt och gav mig en stor knuff att fortsätta med det jag gör! Ni är bara bäst!
Sidan heter amazingcoolfashion, gå in och följ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0