She's not me

Hej bloggen! Idag har jag en del jag tänkte att jag skulle berätta och skriva om men först ska jag ut till stallet och rida. Träningen för Helena igår gick verkligen super bra!! Och eftersom jag ska tävla i tre dagar så får Pee Wee ta det lite lugnt idag!
Hade tänkt att jag skulle få stallet gjort nu så fort som möjligt och sen hade jag tänkt att jag skulle ut och röra på mig och senare i eftermiddag/kväll ska jag förbereda inför tävlingarna och även planera lite inlägg som ska komma upp under dessa 3 dagar! ps. har hört lite goda nyheter om min nya design, snart så!
 
Tänkte så länge tipsa om Zara Larssons nya låt! Själv tycker jag att den är jättemysig och jag gillar den skarpt! Visst är hon duktig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0