Start tider!

Ojojoj vilka start tider jag har fått, så otroligt skönt!
På fredagen startar jag FEI Inledande kl 17.46 och på lördagen startar jag FEI Lagtävlan kl 15.57, vilka otroligt underbara tider!! Dock startar jag ju sen 11.08 men ändå!
Jag älskar att få starta så sent på eftermiddagen för då har du exakt all tid på dagen att göra andra saker och hur skönt är inte det?
Det är ju heller inte säkert ifall jag ska starta.. Tävlingen är ute och om vädret inte står på med sol nu varje dag (som det hittills har gjort) så blir det ingen tävling. Om underlaget inte blir något bra så vill inte jag riskera Pee Wee!
Inte en chans! Så allt hänger på vädret, så vi får hoppas att det fortsätter att gå på rätt håll nu.
Bild ifrån förra helgens tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0