Utetävlingar!

Jag är så trött på vädret nu igen! Det är fullt med snö överallt, det räcker nu! Jag saknar sommaren något så otroligt mycket, solen, värmen, bada i havet, utetävlingar, skölja av hästen ute, bada med hästen i sjön och bara ta det lugnt, hur härligt är inte det?
Kom och tänka på häromdagen hur mycket jag saknar alla utetävlingar. För mig känns det knappt som tävling när man tävlar inne i ridhus! Nästa vecka ska jag tävla flera dagar i rad och det är ute, i alla fall framridningen, och vi har fortfarande snö och när solen står på smälter snön och då blir det frost vilket resulterar i att underlaget blir stenhårt? Vi får se hur vi gör med nästa veckas tävling, jag vet att det inte ger oss någon bra tävling med framridning ute om det blir på snö eller frost, och om det är frost är det inte bra för hästen heller.
Aja, saknar alla tävlingar ute i värmen, då slipper man alla dessa problem!
Bild på Pee Wee i hennes hage på stället där vi hyrde en box för att tävla derbyt. Hon hade två ingångar till hennes box och öppna man den ena gick kunde hon gå rakt ut i hagen, så när hon inte tävla så gick hon där ut och in och gjorde vad hon ville, haha! LYX!

Kommentarer
Julia ~ ponyliife skriver

Jättefin blogg!
Allt bra med dig? :)

Svar: tack detsamma! jo det är bra, sj? :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-03-23 // 16:08:31
Blogg/Hemsida: http://ponyliife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0