10/5

Idag steg jag upp ganska tidigt för att ta mig ut till stallet och rida Pee Wee innan det var dags för hovslagaren att komma. Dagens ridpass gick verkligen super! Igår arbetade jag henne mest i galopp vilket gick bra men hon var lite stel i sidorna så idag bestämde jag mig för att jobba loss henne ordentligt med olika rörelser, så idag blev det mest trav men hon blev verkligen lösgjord och fin!
När hovslagaren var klar fixade jag det sista och sen åkte jag och sola en liten stund. Nu sitter jag och samlar mig innan det är dags att dra igång igen och börja städa rummet och göra arbeten till skolan så jag kan få det gjort!
 
Blir så irriterad på att blogg.se appen inte funkar!!!
 
Håll utkik för lite senare kommer det bilder på vad som följde med hem från Emporia igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0