Allt fixat!

Just nu sitter jag och hjälper Julia att plugga till ett prov hon ska ha imorgon.
Allting med att flytta Pee Wee gick bra! Julia kom ut lite senare efter att jag hade ridit Pee Wee, vilket gick bra, och då gick vi och plysslade lite i stallet. När allt var klart och jag hade packat in det mesta så åkte jag hem.
Vid kl 6 åkte jag och Julia ut till stallet igen och sen körde vi hem till mig. Alltså kommer Julia att sova här inatt, myys!
 
Dagens ridpass gick helt okej. Red bara i max 30 min för att känna hur hon kändes så jag red inget krävande alls!
Hon kändes helt okej, hon verkade lite trött dock, men kan förstå henne eftersom hon har gått varje dag sedan i tisdags.
 
Pappa följde med och var jättegullig och tog några bilder på oss under passet. Bilderna kommer imorgon och håll utkik för då looovar jag att några bilder på mig själv också kommer!
Bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0