Godmorgon!

Igår bestämde vi oss för att flytta Pee Wee till min tränares stall under den kommande veckan för att vi inte har någon möjlighet att köra dit för att träna nästa vecka. Och som ni vet så ska vi iväg på meeting i årekärrs och jag måste träna innan. Så idag nu på förmiddagen ska vi flytta henne och när allt är fixat ska jag även rida ett kort dressyrpass på henne för att känna hur hon känns.
När vi är klara där ska jag hem och göra klart mina inlämningar till skolan och ladda upp inför nästa vecka!
 
Jag började kolla på bilderna från igår ganska sent och hann därför inte få upp några här, men där blev några bra så dom kommer att komma i olika delar!
 
Ni får ha det bäst så länge!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0