Mina babes!

Vilken dag, det har varit så sjukt underbart väder och jag mår på topp!
Idag gjorde vi nationella i matte, vilket kändes helt okej. Efter det hade vi oförberett prov, men jag tror det gick bra det med! Efter skolan så va jag lite till med Julia innan hon körde hem, haha känns som om att hon bor här nu! Det känns så sjukt konstigt att sova ensam här hemma! haha
Iallafall så passade jag på att sola nu när det har varit så galet underbart väder med sol och värme. Jag lyckades somna med musik i öronen och vaknade inte förens halv 5, typiskt mig haha.. ;)
Efter det åkte jag ut till stallet för att skritta ut en lång runda och även ta hand om allt därtill. Det är så sjukt mysigt att skritta 1 h barbacka i solen när den är påväg ner. Det är så mysigt!
 
Imorgon är det sista skoldagen för denna veckan. Vi är lediga torsdag-fredag och imorgon ska vi springa 1 mil! wish me good luck!! Nej, men det går säkert bra.
Nu ska jag sova, blev sen bloggning ikväll
 
Idag kom mina babes hem förresten! Jag beställde ett par navelpiercingar för ett tag sedan, det har tagit såå lång tid, men nu är dom äntligen mina.. (Bilder på dom kommer imorgon)
Här får ni en liten tjuvtitt på en av dom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0