Nästa tävling!

Min och Pee Wees nästa tävling blir redan till helgen, Klippans RF.
Det är bara en dags tävling där vi ska starta FEI Lagtävlan och FEI Mästerskap, vilket faktiskt är lite skönt!
Såg start tiderna i morse, plötsligt blev det otroligt jobbigt att åka och tävla! haha nej, men vi fick väldigt tidiga starter med väldigt liten tid mellan.
Vi börjar med FEI Mästerskap 9:00 och sen startar vi FEI Lagtävlan 9:55 och jag är först i båda klasserna.. haha usch säger jag bara! Kommer få stiga upp mitt i natten!
 
Skönt att förra helgen har peppat mig så mycket så att jag orkar med helgens start! Mer om tävlingen och bilder där ifrån kommer imorgon! Så glöm inte att titta in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0