Nu kör vi!

Det är så underbart och otroligt mäktigt att vara här! Ingen förstår nog hur enormt stort det är här. Kameran är med så jag hade tänkt att jag skulle fota hur det ser ut här så att jag kan visa er när jag kommer hem.
Allt är väldigt fint, nästan för fint, så det är verkligen inte hästigt här kan jag säga!
Ingen av mig eller Pee Wee har någonsin varit med om något såhär stort förut. Det är först två travbanor och i mitten är där då tre dressyrbanor, en framridning och två tävlingsbanor. Där finns även gräsplättar och en damm! En damm, då förstår ni kanske hur stort det är?! Jag har inte varit med Pee Wee där uppe när allt har varit i rörelse och massa liv för där är människor och hästar överallt så detta är absolut en test för oss båda! Jag ser verkligen fram emot dagens start och alla mysiga saker som kommer hända!

Kan ju tillägga att vi alla som rider filmas och visas i tv överallt på hela enorma arenan ;) mäktigt

Så länge så får ni också en superduper mysigt bild på Pee Wee och Julias Daven från framridningsbanan igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0