Veckans planering!

  • Måndag - Pee Wee får vila. I skolan har vi två prov, all tid efter skolan kommer dessutom att läggas på att plugga till nationella i matte.
 
  • Tisdag - Nationella i matte. Pee Wee ska ridas ut en liten runda eller joggas lite bara för att hon ska röra på sig.
 
  • Onsdag - Skoljoggen, alltså springa hela dagen. Därefter blir det träning för Helena!
 
  • Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag - Dessa dagar blir nog ganska lika och vi är lediga både torsdag och fredag, vilket är superskönt! Ska ta det lugnt någon av dagarna när det gäller pluggande. Dom övriga dagarna kommer jag att sitta och skriva massa arbeten som ska lämnas in i skolan. Pee Wee ska tränas ordentligt dessa dagar också. På torsdag ska hon ridas ett dressyrpass + rida igenom FEI lagtävlan, på fredag ska vi rida och klättra, på lördag konditionsträning och på söndag ska hon gå ett lätt och lösgörande dressyrpass! Jag får passa på och rida henne ordentligt dom dagarna jag faktiskt har tid! ;)
Bjuder på en bild på mig och Julia i skolan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0