Vilken dag!

Min fredag började inte så bra, jag vaknade av att jag hade kramper i mitt vänstra ben och jag visste inte vad jag skulle göra för jag kunde knappt röra mig. När det gått över skulle jag börja fixa mig och då kunde jag knappt gå upp och ner för trappan för benen bara skaka, lite trött? JA!
Sen har jag varit i skolan hela dagen, spelat upp pjäs och vi fick lära oss dansa vals inför balen som är om någon vecka, så i skolan har det varit väldigt lugnt måste jag säga.
Efter skolan skyndade jag mig hem och fixade snabbt så att jag sen kunde vara snabb till stallet och ha träning för Helena, vilket gick jättebra! Där efter stod all skötsel på listan, mocka, sätta mat o.s.v och när det var klart skulle jag göra vid Pee Wee inför tävlingen imorgon.
När jag kom hem runt halv nio så käka jag lite kvällsmat och kolla på let's dance med mummi, när det var slut sen kom jag på att jag hade ett skolarbete som skulle vara klart och inlämnat innan 00.00 ikväll, så då var jag tvungen att sitta och skriva klart ett arbete och efter det räknade vi detaljerat i tid imorgon när det gäller tävlingen och då blir det så att jag får stiga upp kl 04.00 inatt, haha jippi....
 
Hoppas att er dag har varit lite lugnare än min ;)
Bild från igår när vi var ute i skogen på en skritt runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0