When It's all over

Först och främst vill jag säga förlåt för att jag inte uppdaterat så flitigt dom senaste dagarna men Julia har varit här, så det har varit lite svårt!
 
Nu till saken, jag kan inte fatta att jag gjorde mitt sista arbete igår, mitt sista arbete på sätoftaskolan! Nästa gång jag skriver ett arbete är det inte på högstadiet och inte på skolan jag går nu.. Om ungefär 2 månader åker jag till Lund varje dag.
Om 1 och en halv vecka splittras jag från min klass som jag varit tillsammans med i 3 år, det är både jäkligt skönt samtidigt som det är skit jobbigt! Jag valde en skola som ingen annan i min klass valde, jag går mina egna väg, igen. Det är även den sista gången jag går i samma klass som min bästavän för sen går vi åt olika håll, men såklart kommer vi att fortsätta träffas, men jag kommer inte att träffa henne varje dag som innan!
En sak jag är otroligt glad över dock är att om 1 och en halv vecka är det sommarlov!!!!
9ornas spexfoto, ni ser mig i mitten som sitter ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0