Svar på frågestunden del 3

Här kommer de sista svaren på frågetunden!
 
  • Vad har du för planer i framtiden? Vill du jobba som modell om chansen dyker upp? Eller något annat (tex relaterat till det du läser på gymnasiet) - Ja absolut vill jag jobba som modell om det dyker upp stora chanser. Jag har inte planerat min framtid så mycket, jag har bara planerat fram till ett år efter jag tagit studenten. När jag har gått ut skolan vill jag ut och resa med mina vänner och bara ha roligt och samla energi. Jag ska även ta körkort och sådana små saker.. Vad som händer efter det har jag ingen aning!
  • Vad är det bästa du vet att göra en typisk lördags kväll? - Det finns två olika alternativ. Antingen är det att gå ut med tjejerna. Vi har alltid roligt så det tackar man inte nej till. Eller så är det att inte göra ett skit! Bara sitta hemma framför tvn/datorn med en stor skål godis.
  • Jag undrar ifall utseende är viktigt för dig? alltså generellt. Bryr du dig mycket om hur du själv ser ut, hur pojkvänner ser ut o.s.v ? - hm, klurig fråga. Asså jag kan direkt säga att jag bryr mig om hur jag ser ut! Inte för att jag är "rädd" för vad andra ska tycka annars, utan för att jag mår bättre när jag kan fixa mig och göra mig lite snygg. Jag får lite mer självförtroende liksom. När det sen kommer till vänner så bryr jag mig inte alls hur dem ser ut! Bara min personlighet matchar med deras och jag kan ha roligt med dem så spelar det absolut ingen roll! När det sen gäller pojkvän så bryr jag mig mer om utseendet igen. Det är egentligen samma sak som gäller där, matchar personligeten och man kan ha roligt tillsammans med personen så är det super. Men man vill ju såklart att ens pojkvän ska vara lite extra och ha glimten i ögat! ;) 
  • Vad är dina största intressen förutom ridning och modellande? - Jag tycker dans är extremt roligt!
  • Hur ofta träffar du dina vänner? - Jag träffar mina vänner så ofta det bara går! Jag har dock otroligt mycket i skolan, trodde inte man kunde få mer än i 8an och 9an men jodå! Jag har ju även Pee Wee så det blir inte mycket tid över till annat tyvärr.
  • Har du några syskon? - Japp jag har en storasyster som heter Felicia.
  • Vad vill du bli när du blir stor? - Jag vill bli så många olika saker så det är svårt att svara på!
  • Har du någon favorit restaurang - Jadå. Där jag bor har jag en favorit restaurang som heter Jernkällaren men sen har jag en i malmö, vet dock inte vad den heter, men båda ställena har jättegod mat!
  • Är du kär just nu? - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0