Svar frågestund del 1

Jag svarar på frågestunden skriftligt i stället då det blivit klyddigt med filmen
 
  • Tänker du gå upp på storhäst eller leta efter D-ponny? - Storhäst
  • Vilken linje ska du gå på gymnasiet? - Jag går ekonomiprogrammet
  • Varför började du blogga? - Jag har bloggat i måånga år och på många olika bloggar! Jag började med det när det var som mest "inne" och sen tyckte jag det var roligt och kan inte vara utan det nu.
  • Har du någon pojkvän eller är du inte intresserad av det just nu? - Nej jag har ingen pojkvän.
  • Bästa semestern du varit på och när var den? - Det var utan tvekan när hela familjen var i Thailand. Det var för ca 4-6 år sedan. Hela den resan var inget annat än perfekt!
  • Har du några fler modell jobb planerade? - Nej inte just nu.
  • Vill du satsa på att jobba som modell eller vill du satsa på ridningen, eller kanske något helt annat? - Innerst inne hade jag velat satsa allt jag har på båda sakerna!! Men tyvärr räcker inte tiden till
  • Favorit pizza? bästavänner? Har du torr humor? Vid vilka tillfällen är du oseriös och vid vilka tillfällen är du seriös? - Har ingen speciell favorit. Jag har många fina vänner, och de vet själva vilka de är! haha, jag tror att dom flesta tycker att sin egna humor är trott, så ja, det tycker jag. Jag är seriös och oseriös när jag känner för det och när det passar.
  • Hur länge har du bloggat? - Jag har bloggat till och från i ca 6 år!
  • Har du bra självförtroende? - Nej tyvärr så är det dåligt med det. 
  • Hur länge har du ägt Pee Wee? - Jag har haft Pee Wee i 8 år
  • Hur gammal är hon? - Pee Wee är 9 år
  • Hur hög är hon? - 136 cm
  • Vad är det högsta du tävlat med henne i dressyr? - FEI Mästerskap nationellt
  • Brukar du hoppa eller löshoppa henne? - Det händer inte ofta men i såfall hoppar jag små hinder mellan 50-70 cm. löshoppa gör jag aldrig
  • Har du själv varit med på en hopptävling någon gång? - nej, jag har bara ridit clear round. Men har varit med kompisar och min syster på hopptävlingar och tittat.
  • När började du rida? - Jag började rida på ridskola när jag var 5 år
  • När började du tävla? - Jag började rida dressyr när jag var 10 år innan dess var det hoppning som gällde. Började även tävla på riktigt när jag var 10 år
  • Är Pee Wee's Bo-Gi din första häst? - Yes, min lilla stjärna är min första egna häst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0