Svar på frågestunden del 2

Nu har jag nyss vaknat, jag har sovit bort hela dagen...haha! Tänkte i alla fall börja dagen med att svara på lite fler frågor av frågestunden.
 
  • Vart köper du dina kläder? - Jag köper mina kläder på många olika ställen! 
  • Läser du några bloggar, isåfall vilka? - Japp det gör jag. Dom jag följer är kenza.se, angelicablick.se, fannylyckman.com, rebeccaeden.se, zarish.blogg.se. 
  • Hur länge har du och Julia känt varandra? - I ca 4,5 - 5 år 
  • Vad är dom bästa sakerna med alla tävlingskompisar? - När jag tävlade som mest så var det ett av det roligaste att få göra, att träffa alla vänner. När man har tävlingskompisar så blir tävling lite extra kul.
  • Singel? - Ja
  • Hur många poäng hade du när du gick ut 9an? - Om du menar mitt antagningspoäng så hade jag exakt 250 poäng.
  • Hade du några A och isåfall i vilka ämnen? - Nej jag hade inga A. B= 6 st C= 8 st D= 3 st 
  • Hur lång är du? och hur mycket väger du? - Jag är 172 cm och väger 56 kg
  • Hur ska din nästa häst vara/se ut? - Om det blir en nästa häst ska den vara pigg på att arbeta och ha stora gångarter. Den ska kunna en hel del och ha stor personlighet. Drömutssendet på häst är ju såklart kolsvart men 4 vita strumpor och en vit bläs. Men det spelar egentligen inte så stor roll! 
  • Kan du inte skriva alla du vet som tränar för din tränare? Eller alla som tränar med sin ponny? - Hm, jag vet faktiskt inte så många! Vet bara de som står i mitt stall och någon enstaka till.
  • Varför anmälde du dig till Talang Skåne och sen aldrig dök upp på uttagningen? - Ett tag efter vi anmält ångrade jag mig och då ringde vi in och sa att vi ville stryka oss. Varför jag fortfarande stod med på uttagningen vet jag inte.
  • Trivs du på gymnasiet? - Jag trivs jättebra! Men det är mycket hårt jobb, utan tvekan!!
  • Har du många kompisar på gymnasiet? isåfall vad heter dom? - Jag kan inte räkna upp allas namn här för det blir förmycket. Men kan ju säga Emily, Emelie och Alica som ni märkt att jag kommit otroligt nära! 
  • Vad ska du göra när du slutat gymnasiet? - Jag vill ut och resa runt om i världen med mina vänner. Bara få slippa att tänka på saker och bara ha kul.
  • Har du någon som du litar på till 100 % av dina vänner, vem isåfall? - Ja det har jag men vill inte ha det sagt skriftligt. De personerna jag litar på till 100 % vet det själva!
  • Favorit affär? - Abercrombie and Fitch och Hollister är mina favorit affärer. Nelly kommer inte långt där efter!
  • Ditt dröm jobb - Jag har många olika dröm jobb! Det viktigaste för mig är att jag ska tycka det är roligt, jag tänker INTE jobba med något som jag mår dåligt av att gå till varje morgon!

Kommentarer
Linn skriver

Hej , finns det inga fler frågor sen som du kommer Svara på eller va dessa dom sista ?❤️

Svar: hej, det kommer en frågestund del 3 också! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-10-31 // 14:35:28
Anonym skriver

Det kan inte stämma att du väger 59 kg?

Skrivet: 2013-10-31 // 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0