Ringsjöortens RF 14/9

Pee Wee var otroligt fin på framridningen till LA: P1. Hon var riktigt lösgjort, uppe i fronten och jobbade på som aldrig förr! Vi hade minst 10 min där jag bara fick sitta och hålla igång för att allt satt som en smäck och där fanns inget att göra eller förbättra! Jag var riktigt stolt och glad och såg verkligen fram emot att visa upp min fina ponny! 
 
Väl inne på banan hade vi faktiskt inga missar, jag tappade slutan lite åt höger mot slutet men annars var där inget!
Resultatet blev 68 % och vinst med 3 procents marginal till nästa ryttare! 
 
På framridningen till andra klassen som var FEI inledande kände jag hur både jag och Pee Wee var trötta, speciellt jag! Jag har nog aldrig varit riktigt så trött och det finns ingen riktig anledning till det. Jag var helt slut i mina ben speciellt så jag skrittade rätt mycket. 
 
Inne på banan sen gjorde jag väldigt mycket ryttarmissar. Jag tänkte inte innan jag agerade så jag gjorde väldigt gamla missar som man gjorde förr men aldrig gör nuförtiden. Det är faktiskt väldigt synd men det blev som det blev.
 
Resultatet blev 62,5 % och vi kom precis utanför placering. Jag är inte riktigt nöjd med min egna prestation i den sista klassen men jag är väldigt nöjd med Pee Wees prestation under hela tävlingsdagen!
 
Jag är riktigt taggad till vår nästa tävling
Finfina ponny ♥

Kommentarer
saga skriver

När kommer videon från frågestunden ? <3

Svar: ¨snart! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-09-16 // 11:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0