Veckans planering!

Trodde att jag hade rätt mycket gjort, men det verkar som att jag har rätt mycket denna veckan också..
 
Måndag: Pee Wee har vaccinerats (alltså vila), jag ska plugga så mycket jag bara orkar.
Tisdag: Pee Wee ska gå ett lätt pass, det bror på hur mycket läxa jag hinner med idag. I skolan är det även svenska förhör
Onsdag: Spanska förhör, Engelska uppsats, Pee Wee vila för jag ska iväg.
Torsdag: Företagsekonomi redovisning. Dressyr träning för Helena eller dressyr i ridhuset. 
Fredag: Spanska förhör, Pee Wee ska ridas ut och efter det ska jag träffa tjejerna och gå på en inspark till.
Lördag: Jag hade tänkt att jag ska få en hel del arbeten i skolan gjort men jag hade även tänkt att jag ska rida dressyr på Pee Wee och fixa inför tävling.
Söndag: TÄVLING! 
 
Såhär ser min vecka ut i stora drag! Det blev lite panik med att vaccinera Pee Wee så det blev gjort väldigt olägligt, så det är därför hon får ta det lugnt i början av veckan. Men sen ska hon arbetas upp inför söndagens tävling!
I skolan har jag väldigt väldigt många arbeten, inlämningar och redovisningar som ska göras denna veckan och inför nästa vecka annars kommer jag att komma efter. På fredagen sen ska jag och mina vänner på en till inspark och ha lika roligt som i lördags!

Kommentarer
Anonym skriver

Får hon tävla på söndag om hon vaccineras på måndag?

Svar: japp, men det hade inte gått om de varit tvärt om!
Frida Fransson

Skrivet: 2013-09-23 // 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0