Veckans planering!

Denna veckan har jag riktigt mycket att göra och om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte hur jag ska klara mig genom den! 

Måndag: Pee Wee skrittas ut. Mocka ut boxen. Försöka plugga (blev inte mycket av pluggningen då jag kom hem väldigt sent..)
Tisdag: Är hemma runt tjugo över 5. Pee Wee får vila och jag måste plugga som in i!
Onsdag: Prov i spanska + matte. Pee Wee får vila, jag hinner inte plugga för jag ska iväg.
Torsdag: Pee Wee får vila IGEN. Jag måste plugga in över 34 sidor historia och även 8 punkter i juridik.
Fredag: Prov i historia + juridik. Rida Pee Wee lite dressyr
Lördag: Rida Pee Wee dressyr och senare på kvällen ska jag träffa tjejerna och då ska vi ut.
Söndag: Rida dressyr eller rida ut på Pee Wee, försöka ladda om till ny vecka

Träningen för Helena blir i helgen för jag hinner omöjligt med det också.Usch.. Ja min vecka är minst sagt tuff och tyvärr kommer Pee Wees motion bli lidande. Jag har så otroligt mycket i skolan denna veckan och jag blir helt galen för jag fattar inte hur jag ska kunna lära in allt så det sitter när allt är så packat och det är så lite med tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0