Chips till frukost idag...

Just nu sitter jag och mår jättedåligt för att jag har proppat i mig massor med chips till frukost.. Så fort jag är stressad över arbeten i skolan så äter jag jättemycket chips, ostbågar, chocklad eller någor annat onyttigt. Haha! Idag hade jag tänkt att jag ska skriva två arbeten i svenska så jag slipper ha det hängandes över mig när jag ska tävla hela helgen. Det jag är stressad över är att jag inte vet hur jag ska börja.. När jag väl vet det så går det i 190 att skriva klart hela arbetet! Aja, får verkligen sätta mig ner och försöka komma på en början när jag skrivit detta inlägget.
 
De två senaste dagarna har jag träffat massa fina vänner! En kväll har jag haft filmmys med tilda och en kväll (igår) träffade jag massor av vänner. Båda kvällarna var verkligen jättemysiga! 
Uppdateringen har varit ganska låg de senaste dagarna och det beror på att jag är tom på idéer. Jag vill inte skriva inlägg som "idag har jag gjort dethär dethär och dethär, det var jättekul" Eller "idag ska jag göra detta". Det kan vara kul att skriva om det händer något speciellt men annars är det ju skittråkigt, både för er och för mig själv! Jag vill skriva om lite roliga saker, så har ni några idéer så får ni gärna dela med er!
 
 

Kommentarer
Anonym skriver

Kan du inte skriva ett inlägg om vad kärlek är för dig :)?

Svar: tack för tipset! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-04-17 // 11:48:35
Lina skriver

Du kan skriva ett inlägg om din drömhäst? vad tycker du om Totilas och att han såldes till en hoppryttare och att han nu har varit skadad ganska länge?

Du kanske kan skriva något om varför du valde just dressyren och vad du tycker om tävlings konkurenterna? Hur alla beter sig ute på tävlingarna och finns det några speciella tävlingskompisar som du brukar prata och umgås med på tävlingarna? :)
kram :)

Svar: Tack för tipsen! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-04-17 // 12:55:23
Anonym skriver

Ha frågestund! :)

Svar: Tack för tipset! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-04-17 // 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0