Idag är det dags!

Idag är det dags för tävling! Jag startar ju lite senare i eftermiddag så jag fick sovmorgon idag också. De har ändrat lite i starttiderna så nu har jag ännu mindre än en timme mellan mina starter.. Endast 40-45 min till min nästa start, efter jag startat min första. Hatar verkligen när man inte hinner sätta in hästarna ett tag i transporten så de får ta det lite lugnt och ladda om! Menmen, vi ska nog få det att funka! 
Idag går jag in på tävlingsbanan med inställningen att jag ska vara avslappnad så att det smittar av sig på Pee Wee, sen kan tävlingen gå hur den vill. Bara vi är avslappnade!
 
Igår var jag bara ute och gick med Pee Wee. Hon har gått bra hela veckan så jag och min tränare tyckte inte att hon skulle behöva gå ett pass till utan att hon skule få spara den energin till båda klasserna idag! Hoppas min lilla ponny använder den på rätt sätt idag och ger allt!
 
Igår var jag förresten på Super Bowl med mina vänner! Det är en tävling i amerikansk fotboll mellan Polhem och Katedralskolan + Spyken, skolor i lund. Vi tillhörde ju såklart Spyka (Katedralskolan och spyken tillsammans) som tog ledningen ett tag i början. Dock gick Polhems stora skola om och vann sedan med 5-8, synd! ;) Nej, men grattis till polhem! Spyka vann i alla fall pris för bästa hejaklack, det får man inte glömma!
Måste även säga att Spykas danstjejer var otroliga! De var så grymma så att jag fick rysningar över armarna, haha. 
Två bilder på min energifyllda ponny i skogen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0