Planering för denna veckan!

  • Måndag - Efter skolan fick Pee Wee gå ett dressyrpass i ridhuset. Efter det gick jag bara runt fär hemma och mös. 
  • Tisdag - Fick sluta lite tidigare i skolan idag. Ikväll blir det god mat och bio med Emelie! ♥
  • Onsdag - Vi har studiedag. När emelie och jag har ätit en god frkost och så, ska jag vidare till stallet för att rida ett dressyrpass på Pee Wee. Efter det ska jag till lund på uvecklingssamtal och sedan kolla lite efter nya skor. På kvällen sen blir det plugg i mängder!
  • Torsdag - Jag slutar tidigt i skolan. Ska hem och göra läxor sen blir det träning för Helena med Pee Wee.
  • Fredag - Slutar tidigare denna dag också. Ska ut till stallet och fixa, men Pee Wee ska vila!
  • Lördag - Denna dag ska jag inte göra något speciellt. Jag ska förbereda inför tävling och se till att vara klar med ett arbete, men annars inget!
  • Söndag - Tävla med Pee Wee! Sen kommer jag antagligen vara supertrött och somna i soffan så fort jag kommer hem, haha! Kommer alltså inte hända mer vettigt denna dag ;)
Såhär har jag gått runt hemma sedan jag kom hem från skolan haha.. Men nu är det dags för bio med Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0