Tävling på söndag!

Min nästa tävling är redan på söndag. Det är i Åsbo Ponnyklubb där vi ska starta FEI inledande och LA: P1, precis som förra helgen. Tiderna har kommit ut och jag startar min första 10.30 och sedan nästa 12.17. Ingen sovmorgon här precis haha, kommer att behöva gå upp supertidigt! Menmen, det är lagom med tid mellan klasserna denna gången i alla fall!
 
Mina mål för söndagens starter är att satsa. Inte sata för att jag vill ha höga procent eller för att jag vill komma i toppen, utan för att vi inte har något att förlora. Antingen så går allting superbra eller så går det rent ut sagt skit, och så är det bara! Jag har bestämt mig för att jag ska lita på att Pee Wee är på plats och att jag ska förmedla lugn till henne, precis som på förra tävlingen. Vi som ekipage har inget att bevisa för någon och vi tävlar bara mot oss själva för att jag vill att vi ska utvecklas och bli bättre! Vi har våra mål som vi kämpar för att nå, så ingens åsikt spelar någon roll. 
 
Ser fram emot söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0