5 sanningar om mig själv

  • Jag älskar utmaningar! Jag vill inte att saker ska vara lätt så att famgångar bara kan glida in på ett bananskal. Jag vill att saker ska vara svårt för då känns det extra bra när man väl klarat det sen!
  • Jag blir super irriterad och sur på allt och alla om jag inte får sova i 7-8 timmar varje natt eller om jag slarvar med maten.
  • Jag gillar inte när mitt rum är helt städat.. Det känns läskigt på något sätt med all plats man får, haha!
  • Jag älskar att hjälpa folk med saker när de sen visar tacksamhet genom att bara säga "tack". Det finns nästan inget bättre än folk som visar att de uppskattar det du gör för dom.
  • Jag älskar Rihanna och Miley cyrus. Dom kör sitt race och är GRYMMA på det dom gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0