Gårdagen!

Igår var jag om mamma på emporia och shoppade. Jag hittade riktigt fina saker! Jag ska se om jag hinner fota dom idag, annars lovar jag att det kommer bilder på sakerna en annan dag.
Efter vi varit där i stort sätt hela dagen så mötte vi upp mina kusiner och gick på restaurang i malmö. Efter restaurangen var vi här hemma och tittade på melodifestivalen, supermysigt! Anton Ewald är ju bara föör snygg!!
När melodifestivalen var slut så lärde mamma min yngsta kusin, som är 10 år, att göra lockar med en vanlig plattång. Mamma är frisör, men både jag och min syster är dåliga på att göra sådana saker på oss själva som tex lockar. Men min kusin har fått "the magic hands" för hår och frisyrer så hon stylade oss igår! Superduktig är hon!
Mamma gjorde först lockar på henne för att visa hur det skulle bli och sen satte jag på henne mina nya solglasögon som jag köpte igår och satan vilken liten fashionista vi fick! Supercool blev hon med hollywood lockar och de solglasögonen! haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0