Myskväll!

Tävlingen igår gick sådär, både bra och dåligt. Jag kommer att berätta mer om det ikväll för detta inlägget blir bara ett litet "snabbis inlägg" då jag måste sätta mig ner och plugga.
Jag har nyss kommit hem från en jättemysig kväll igår! Efter tävlingen skyndade jag mig hem för att sen åka vidare till en kompis och ha lite fin 3 rättersmiddag med vännerna. Det var supermysigt, men redan vid 10-tiden var jag helt slut. Det är inte lätt att stiga upp halv 6 på morgonen, tävla hela dagen och sen åka till vänner. Haha, vad gnällig jag känner mig nu, men jag blev jättetrött!                 Tack för en awesome kväll igår ♥
Idag ska jag inte göra någonting. Jag ska inte ens ut till stallet.. Pappa är snäll och fixar allt till Pee Wee idag då jag kommer sitta bänkad framför juridikböckerna nu i två dagar. Är lite sent ute med pluggningen, men livet kom i vägen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0