Planering, planering, planering!

Let's do a veckoplanering för träning!
 
  • Måndag - Rida dressyr i ridhuset!
  • Tisdag - Pee Wee går dressyr/vilar
  • Onsdag - En välförtjänt vilodag för Pee Wees del. Jag själv ska ut och springa en runda.
  • Torsdag - Förhoppningsvis träning för helena! Annars blir det dressyr i ridhuset.
  • Fredag - Dressyr
  • Lördag - Hoppa
  • Söndag - Rida ut och efter det ska jag ut och springa
Såhär ser vår träningsvecka ut! Jag ska själv försöka komma igång nu. När jag var ute och sprang på lovet kände jag hur dålig kondition jag fått, så nu är det dags att jobba upp den så att jag klarar att springa bara lite snabbare på cooperstestet i skolan. Jag var sååå nära på att få A på det sist, bara någon sekund ifrån! Så nu ska jag träna upp mig så jag är redo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0