Resten av min vecka!

Från måndag-söndag har jag suttit och pluggat stenhårt. Hade juridik prov igår som kändes väldigt bra faktiskt. Så det var värt den tiden jag la ner på det. Pee Wee fick vila båda de pluggisdagarna men igår fick hon gå ett joggingpass som gick jättebra, mjuk och avslappnad! Förövrigt så hade jag en förjävla bra dag igår!! Alla händelser som hände under dagen var liksom perfekta, som handen i handsken. Dagen vara bara så perfekt på alla sätt och vis. Haha, det var längesedan jag hade en sån dag.

I alla fall så hade jag tänkt lägga upp ett litet schema för resten av min vecka:

Onsdag (idag) – I skolan ska vi ha riksdagsrollspel och spanska prov. Båda sakerna är jag nervös för, så min skoldag kommer nog vara skit. Men när jag kommer hem ska jag ut och rida dressyr på Pee Wee och när det är klart ska jag hem och skriva om positivt tänkande som jag sen ska redovisa om på fredag.

Torsdag – Denna dag har vi bara lyckats få två lektioner i skolan, vilket är skönt! Får sovmorgon samtidigt som jag slutar jättetidigt. När jag kommer hem ska jag ut och rida dressyr på Pee Wee och efter det ska jag skriva klart min redovisning och förbereda mig muntligt.

Fredag – en ganska långtråkig dag då vi egentligen inte har något att göra på lektionerna nu eftersom vi nyss haft prov i varje ämne. Dock ska jag ju redovisa i svenska. Efter jag gjort det så är det lov! Det är även alla hjärtans dag, så Pee Wee får vila och jag ska träffa Fredrik.

Lördag – På lördag sen ska jag upp tidigt och ut till stallet för att rida ännu lite mer dressyr eller rida ut. Sen ska jag snabba mig hem till Emelie och mysa. Senare på kvällen kommer Alicia och sen ska vi ut och ha roligt.

Söndag- Ska ha mysmorgon med tjejerna och sedan är det dags för träning för Helena. Och sen kanske något roligt händer på kvällen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0