Starttider inför helgen

På lördag kommer jag att starta två FEI Lagtävlan. Jag ser verkligen framemot det för det ska bli super roligt!
Jag har inga krav alls. Jag har ett mål och det är att komma över 60 % men annars är det inget. Alla jag tävlar mot på lördag är dessutom superduktiga, så det får gå som det går. 
Jag förväntar mig att det kommer gå skit, det är enklast så haha. Så om det sen skulle visa sig att det går ganska bra så blir man lite extra glad! Det är min taktik nu första tävlingen 2014, haha nej men allvarligt. Jag och Pee Wee tävlar för oss själva, vi tävlar mot oss själva för att bli bättre och kunna jämföra med gamla resultat o.s.v.
Vi har inget att bevisa för någon annan, bara för oss själva! 
 
Vår första start är 10.30 och nästa 12.48. Längesedan jag startade så tidigt faktiskt men man får tänka på det positivt, man har ju tid sen att göra annat på eftermiddagen.
 
Tagga första starten 2014!
Första starten i dagstorp förra året också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0