Svårt att hinna med!

Som ni märker så har uppdateringen varit låg de senaste dagarna, men just nu hinner jag inte riktigt med. Idag hade jag ett stort matteprov som jag har pluggat till och i veckan har det även varit väldigt noga med träningar och så inför tävlingen imorgon. 
Ikväll kommer jag att vara länge i stallet. Pee Wee ska ridas och göras fin, men det är även utrustningen som ska putsas och göras vid. All utrustning känns jättemögig för det har jag inte hunnit putsa på hela vintern, haha.
Pee Wee är nog i stort sätt klar. Jag har fixat lite småsaker med henne hela tiden i veckan, så det som är kvar är då hennes ben som ska bli vita igen, haha!  
Imorgon ska jag tävla och träffa vänner på kvällen, så imorgon blir det nog inte mycket skrivit.
Söndag och måndag kommer jag få lägga all min energi på att plugga till provet på tisdag i juridik, men efter det blir det föhoppningsvis lite lugnare igen. Vilket innebär att det då förhoppningsvis blir normal uppdatering igen.
Håll ut!
 
 

Kommentarer
Jonna skriver

Vilken linje och inriktning går du?

Svar: Jag går Ekonomiprogrammet och kommer att välja juridik som inriktning i 2:an :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-02-07 // 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0