Träning ger en härlig känsla!

Idag slutade vi 12.30 istället för 15.45. Skönt att vår längsta och mest jobbiga dag blev till en väldigt kort och bra dag i skolan. Jag åkte direkt till bjärred och kom hem sen vid 4 någon gång. Jag käkade lite och efter det så var det träning som stod på schemat. Man får en sån underbar känsla varje gång man tränat tycker jag! Man är trött men ändå typ stolt för att man varit ute och rört på sig, haha!
Idag sprang jag bara sista långa backen och i övrigt gick jag PW. Jag älskar att träna, man får en chans att ränsa hjärnan, få frisk luft och göra av med lite energi. Jag kan inte sova på kvällarna om jag inte tränat på något sätt!
 
haha, gud vad tråkigt inlägg. Men aja, nu fick ni höra lite om min dag idag.
Resten av kvällen ska jag ta det lugnt och försöka lägga mig lite tidigare än vanligt, det är väl inget roligt på tv idag i alla fall. (?)
 

Kommentarer
matilda skriver

kan du inte visa hur man gör lockar med en plattång? :)

Svar: Jag kan inte göra det själv. Får lära mig först ;)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-02-26 // 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0