Träningsschemat inför tävling!

På lördag är det dags för första starten 2014, tagga!
Så här har jag lagt upp träningschemat för Pee Wee denna veckan:
 
  • Måndag - Ridas barbacka i ridhuset, bara få henne till att slappna av lite.
  • Tisdag - Vila
  • Onsdag - Dressyr i ridhuset. Träna på programmet som jag helt har glömt bort, haha.
  • Torsdag - Förhoppningsvis träna för helena. Annars blir det dressyr i ridhuset
  • Fredag - Lösgörande övningar och förbereda inför tävlingen. 
  • Lördag - TÄVLA!
  • Söndag - Vila
Från och med onsdag kommer Pee Wee att ridas varje dag fram till tävlingen. Pee Wee mår bäst och blir finast när hon får röra på sig och träna på något varje dag. Det behöver inte vara jättekrävande utan det kan vara något litet, bara hon får hålla igång liksom! 
Jag ska även försöka se ifall jag kan få in två träningar denna veckan för helena och riktigt tagga upp inför tävlingen. Jag har prov och så denna veckan, så det blir nog lite tight. Men det löser sig!
Såhär ser i alla fall veckans träning ut hittills.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0