2013 i bilder, del 2!

juli-december
 
Mitt lov rullade sedan på med fler tävlingar, dagar på stranden och umgicks med många vänner!
Sedan var det dags för Falserbo Horse Show! Där var många fina ponnys och hästar med fy vilken dålig shopping det blev, det var inte mycket jag kom med hem. Ovan ser mina köp 2013 i falsterbo
Mitt efterlängtade objektiv kom precis innan det var dags för svenska ponnyderbyt
Jag var ju tvungen att testa det direkt också!
Svenska ponnyderbyt
Fotografering i skogen vid stranden
Efter svettiga träningar blev det ett dopp i poolen
Någon vecka innan skolstart fick jag även en iphone 5
Meeting i Jönköping! Det var tufft med slutade ändå bra då jag vann bästa horsmanchip
Mys med mamma och pappa uppe i jönköping
Familjen åkte till en stuga, super mysigt!
Många roliga kvällar med girlsen!
Jag började på gymnasiet
inspark
Pee Wee ute på annons
Det visade sig att jag fick världens góaste klass! Träffade även 3 tjejer som står mig otroligt nära nu!
3a i DM
Hittades i tidningen
Började på dans
Det kom en period där jag inte bloggade så mycket
Träffade Fredrik ♥
Julafton
massa roliga saker med tjejerna!
 
.. och nu bara flyter allt på! Jag kommer att göra samma sak om 2014 när det blivit 2015!

Kommentarer
Anonym skriver

Hej! Verkar som att du haft ett bra år! :)
Kan inte du lägga upp en bild på din favorit stall/rid outfit på både dig och Pee Wee? :) kram!

Svar: hej på dig! Jadå det har jag haft!Jag kan lägga upp ridoutfiter på både mig och Pee Wee men jag kan tyvärr inte fota mitt favorit stall då det inte ägs av mig :/
Kram!
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-10 // 19:22:24
Anonym skriver

Hej! Kan du inte lägga upp bilder på hur ditt stall ser ut? :)

Svar: Nej tyvärr. Det är jätteroligt när ni kommer med idéer och tips, men eftersom stallet jag står i inte ägs av mig så blir det svårt :/
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-10 // 19:43:44
- skriver

Vem är Fredrik?:)

Svar: En kille som betyder mycket för mig :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-12 // 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0