Anmäld till vår första tävling 2014!

Nu är jag och Pee Wee äntligen anmäld till vår första tävling! Vi startar upp med en nationell tävling i dagstorp.
Mina "mål" denna tävling är ingenting. Jag brukar inte sätta mål in för första tävlingen för man vet inte om man fortfarande ligger på samma nivå som för eller om man har förbättrats under vintern i domaren ögon. 
Men när vi väl är klara med alla starter den dagen är det dags att sätta nya små mål och bygga sig uppåt. 
Jag kommer att starta två FEI lagtävlan klasser och jag hoppas så klart att det kommer att gå bra!
 
Taggat ekipage!
Sakna sommaren!

Kommentarer
anonym mehehe skriver

gissa vem som kommer och tittar... ;)

Svar: har ingen aning ;)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-19 // 14:22:53
Martina skriver

Har du anmält än, för jag kan inte se dig som anmäld?!

Svar: anmäler imorgon för det blev lite strul :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-19 // 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0