2013 i bilder, del 1!

2013 började med att hela familjen bodde på hotell
Jag och en vän till mig var på Kyra K clinic
Alla tävlingar körde igång
massa fotograferingar både med Pee Wee och själv
Vår hund började bli sjuk..
Jag var med som inspiration på ett fashioninspo-konto på instagram
Vår hund blev sämre och sämre trots vi testade allt, så det var dags att ta det stora beslutet. Jag låg så här dag ut och dag in. Jag mådde så fruktansvärt dåligt!
sista gången jag fick krama om världens finaste hund..♥
 
Jag blev väldigt nere en period och de enda ställena jag var på var i min säng med katten eller i stallet med min fina ponny!
Jag tog med julia på makeup och bubbel i Make Up Stores affär
Efter en lång tid bestämde jag mig för att rycka upp mig och fortsätta kämpa på även fast det sved att min älskade hund inte var med mig längre
satsade allt på Pee Wee
träffade hanna massor och smed lite dansplaner o.s.v
Jag började träna som en galning både själv och med Pee Wee
Alla tävlingar fortsatte att rulla på
Jag fyllde 16 år
Tävlade i flera dagar. Detta är bilder från ett av mina bästa meetings någonsin!
Lärarmiddag/bal 
Min syster flyttade hem ifrån Australien
Galen dag i Danmark med 9orna, Bakken.
Photographer www.gabrielron.com
Model: Frida F (Sweden models)
Make-up: www.mwmakeup.se
 
Fotografering med Gabrielron.com
skolavslutning
Jag och Julia åkte till Hong Kong!
 
Dessa saker har hänt mellan Januari och Juni. Del 2 kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0